київстар
#for got's it
інфлюенсер маркетинг
всі проєкти
<900,000 Загальне органічне охоплення.
Напередодні Дня Незалежності блогери подорожували країною та показували, що де б ти не опинився, 4G тягне. Так зручно користуватися мобільним інтернетом: і відео в соняшниковому полі зняти та виставити в Instagram одразу, і попрацювати з шезлонга біля моря, і мамі привіт у шапці з верхівки гори передати.

Щоб це підтвердити, блогери влаштувати сторіз-естафету, надсилаючи одне одному листівки-привіти з різних куточків України.
2. Донести переваги 4G від Київстар, зокрема наявність 4G-зв'язку в мальовничих селах і туристичних місцинах.
завдання
рішення
результати
1. Підвищити лояльність до бренду завдяки комунікації про подорожі країною.
інші проєкти
30 років незалежності україни
айдентика до дня незалежності
дизайн
інші проєкти
30 років незалежності україни
айдентика до дня незалежності
дизайн