Квас сезонний продукт. І його сезон припадає на теплу пору року. Тож улітку треба було нагадати споживачам про квас «Село і Люди» й заодно показати нові упаковки, щоб швидше їх на полицях магазинів упізнали.
При розробці дизайну банок ми зберегли душевну народну стилістику бренду, але трохи осучаснили село. Його мешканці сміливо міксують зручні кеди, привезені з міста, з вишиванкою від мами.
З упаковками був свій виклик ‒ до нового сезону оновлювалися не лише етикетки, але квас уперше мав вийти в жерстяній банці. А це означало – «подружити» молодіжний формат банки та традиційний характер бренду.
Нові етикетки для ПЕТ також стали сучаснішими ‒ в обличчях і постатях героїв, свіжіші ‒ в колористиці. У заповідях ми спробували не відставати від трендів сьогодення. І просто підтримали це в ролику, а потім навіть з інфлюенсерами в Instagram.