AB INBEV EFES UKRAINE
"СЕЛО І ЛЮДИ" #СЕЛО І ЛІТО
інфлюенсер маркетинг
всі проєкти
< 700,000 Загальне органічне охоплення.
Навіть якщо влітку 2020 всі були змушені тусити на дачі в селі, ми вирішили насолодитися цим літом сповна.

Чудовий відпочинок не знає компромісів!

І точно не варто ховати лакшері-купальники на верхню полицю шафи чи відмовлятися від манірних фото в Instagram-профілях.

У комунікації з блогерами були використані їхні класичні прийоми створення контенту з Парижа, Дубаю чи узбережжя Іспанії, от лиш блогерів ми перенесли в контекст села.

Сучасні тренди зустрілися з рідним українським селом, а легкий гумор ситуацій додав смаку карантинному відпочинку.
2. Залучити користувачів до брендової комунікації.
завдання
рішення
результати
1. Підвищити впізнаваність квасу «Село і Люди» в активний літній період.
інші проєкти
"ПОЧУТИ ОДНЕ ОДНОГО"
NATIONAL DEMOCRATIC INSTITUTE
кампаниї
інші проєкти
"ПОЧУТИ ОДНЕ ОДНОГО"
NATIONAL DEMOCRATIC INSTITUTE
кампаниї