ДИЗАЙН / НЕЙМІНГ
всі проєкти
"Крафтпоінт"
фора
Розробити бренд для продуктів від невеликих локальних виробників для продажу в мережі «Фора». наливок і… крапку поставити неможливо.
завдання
Брендуватися можуть найрізноманітніші товари – від овочів і фруктів, молочних або мʼясних товарів до соусів,
Фактично на ньому представлені всі продуктові категорії: мʼясо, риба, молочна продукція, овочі-фрукти та напої.
Хтось помітив на його боках яблука, а хтось каже, що то херсонські персики чи помідори.
Когось зацікавили напої в глеку, а хтось навіть побачив на щічках румʼяні булочки.
рішення
Фантазійний бренд-герой у стилістиці українського наїварту поєднав у собі найрізноманітніші смачні образи.
Графічна стилістика уособлює оригінальність, похилений до нас глечик запрошує спробувати.
Адже вони і відроджують традиційні рецепти, і сміливо пробують щось нове – від равликових ферм до варення з цибулі. І все це смаколики від місцевих господарів!
На контрасті зі скадним багатошаровим візуальним образом назва більш пряма та сучасна – Крафтпоінт. Так ми підкреслили звʼязок традиційного та трендового в продуктах локальних виробників.
інші проєкти
ДВА РОКИ СПІВПРАЦІ
ELDORADO
КАМПАНІЇ
інші проєкти
ДВА РОКИ СПІВПРАЦІ
ELDORADO
КАМПАНІЇ