CREATIVE WORKS

CREATIVE WORKS > 360
Carlsberg Ukraine / Somersby «ГРУША»
Bronze
ЗАВДАННЯ
Запуск першого неяблучного сидру в Україні мав закріпити лідерські позиції Somersby та підтримати імідж трендсетера в сегменті сидрів.
РІШЕННЯ
Комунікація обігрувала щире захоплення апетитними формами соковитої груші. Ми створили ажіотаж навколо неї. Грушеві форми заполонили буквально все!
TVC
DIGITAL
KV
POSM

CREATIVE WORKS > 360
Carlsberg Ukraine / Somersby «ЧОРНИЦЯ»
Bronze
ЗАВДАННЯ
Наступного року відбувся запуск нового сезонного смаку сидру. Споживач звик до яскравого гумору Somersby, потрібно було вкотре його здивувати.
РІШЕННЯ
Ще креативніша, ще активніша кампанія пролилася чорничним дощем на споживачів і навіть трохи змінила декого завдяки активації з фарбуванням у чорничний колір.

CREATIVE WORKS > 360
national democratic institute / «ПОЧУТИ ОДНЕ ОДНОГО»
ЗАВДАННЯ
Здається, все нормально в нас з гендером. Так жили наші мами, тата й бабусі, це традиція, усі звикли. У чому ж проблема? Власне завдання й полягало в тому, щоб актуалізувати тему гендерної рівності в суспільстві, ініціювати дискусію.
РІШЕННЯ
Ми розділили кампанію на два етапи. Перша хвиля допомагала кожному зрозуміти, чи стосується проблема гендерних стереотипів його особисто. На сайті проєкту можна було пройти тест на тему «Як ви думаєте, що думає про вас протилежна стать» і звірити свої результати з даними соцопитування.
Щоб розкрити проблему рівності в життєвих ситуаціях, до проєкту долучилися сучасні письменники, що створили оригінальні оповідання й есеї.
Другий етап був масовішим. Alina Pash і Freel спеціально для проєкту написали пісню «Не пили», на яку був знятий кліп, а потім за його мотивами й ролик для TV.

CREATIVE WORKS > 360
AB InBev Efes Ukraine / Село і Люди «СІЛЬСЬКІ ВІСТІ»
ЗАВДАННЯ
AB InBev Efes запустив новий бренд квасу в народній стилістиці – «Село і Люди». Для його просування в різних каналах необхідна креативна платформа. Потрібно було створити цілий світ квасу з усіма правилами, міфологією і артефактами українського села.
РІШЕННЯ
Було розроблено креативну платформу під назвою «Сільські вісті. Квас народної мудрості». І мудрість ця проявляється в усьому ‒ в рецепті гарного квасу, в щоденних радах і справах. Потім її записують – у заповіді на етикетках або навіть у газеті друкують. От це справжня гордість!

CREATIVE WORKS > 360
AB InBev Efes Ukraine / Село і Люди «ІЗ СЕЛА МІСТУ»
ЗАВДАННЯ
Квас сезонний продукт. І його сезон припадає на теплу пору року. Тож улітку треба було нагадати споживачам про квас «Село і Люди» й заодно показати нові упаковки, щоб швидше їх на полицях магазинів упізнали. З упаковками був свій виклик ‒ до нового сезону оновлювалися не лише етикетки, але квас уперше мав вийти в жерстяній банці. А це означало – «подружити» молодіжний формат банки та традиційний характер бренду.
РІШЕННЯ
При розробці дизайну банок ми зберегли душевну народну стилістику бренду, але трохи осучаснили село. Його мешканці сміливо міксують зручні кеди, привезені з міста, з вишиванкою від мами. Нові етикетки для ПЕТ також стали сучаснішими ‒ в обличчях і постатях героїв, свіжіші ‒ в колористиці. У заповідях ми спробували не відставати від трендів сьогодення. І просто підтримали це в ролику, а потім навіть з інфлюенсерами в Instagram.

CREATIVE WORKS > 360
ELDORADO / Два роки співпраці
ЗАВДАННЯ
Ритейлер електроніки ELDORADO не мав відмітних іміджевих характеристик, і настав час це змінити.
РІШЕННЯ
Щоб відрізнятися, потрібно робити щось інакше, дуже інакше, на крок несподіваніше, ніж цього очікують. Так з'явилася платформа дивакуватих історій.

CREATIVE WORKS > SMM/DIGITAL
Фонд «Повернись живим» / «ПРОКИДАЙСЯ В МИРІ»
ЗАВДАННЯ
Війна триває не перший рік, до неї якось звикли. Здається, війна десь далеко. Тож потрібно було актуалізувати допомогу армії у свідомості людей з мирних територій.
РІШЕННЯ
Мобільний додаток буквально показав: ти можеш мирно спати саме завдяки тому, що хтось твій сон захищає. Фактично ми запропонували українцям «платити» за свій мирний сон. Кожне натискання паузи на будильнику в додатку автоматично надсилає пожертву армії.

CREATIVE WORKS > SMM/DIGITAL
перша приватна броварня / «ВИХОДЬ З ХАТИ ВБОЛІВАТИ»
ЗАВДАННЯ
Створення контенту для сторінки, підтримка активації в соцмережах
РЕЗУЛЬТАТИ
Більш ніж 6 000 учасників акції
Органічне охоплення одного посту – 1М людей!

CREATIVE WORKS > SMM/DIGITAL
Jack Daniel`s / Кількарічна співпраця
ЗАВДАННЯ
Створення SMM-стратегії у Facebook
Створення контент-стратегії та контенту для сторінки
РЕЗУЛЬТАТЫ
Щомісячне охоплення ‒ понад 800 тис. (майже 10М за 2019 р.)
Належить до трійки лідерів за ER серед усіх спиртних напоїв з фан-базою ›50K

CREATIVE WORKS > SMM/DIGITAL
Київстар / Два роки співпраці
ЗАВДАННЯ
Розробки лендінгів, ігрових механік під св'ята, запуски іміджевих кампаній бренду.
  • SMM-підтримка сторінок та івентів
  • Розробка комунікаційної стратегії
  • Аналіз ефективності сторінок
  • Розробка активацій
  • Розробка AR-масок для Instagram
РЕЗУЛЬТАТ
Лонч сторінки Instagram і приріст абонентів за час роботи до 23 000 за 1,5 року Київстар з місяця в місяць отримує сертифікат від Socialbakers як Socially Devоted бренд серед конкурентів за високий response rate у Facebook‒ 92‒97%. Загальне охоплення ‒ 5 млн за 2018 рік.


CREATIVE WORKS > SMM/DIGITAL
PsyService.org / «ШПАКИ ВІЙНИ»
ЗАВДАННЯ
Як донести суспільству важливість не лише фізичної, але й психологічної реабілітації після війни?
РІШЕННЯ
Через шпаків – птахів, які мають унікальну звукову пам'ять, – ми прямо показали, який слід залишає війна в нашій свідомості.

CREATIVE WORKS > INFLUENCER MARKETING
київстар / «#4GTЯГНЕ»
ЗАВДАННЯ
1. Підвищити лояльність до бренду завдяки комунікації про подорожі країною
2. Донести переваги 4G від Київстар, зокрема наявнітсь 4G-зв'язку в мальовничих селах і туристичних місцинах

РЕЗУЛЬТАТИ
< 900 000
Загальне органічне охоплення
РІШЕННЯ
Напередодні Дня Незалежності блогери подорожують країною та показують, що де б ти не опинився, 4G тягне. Тож так зручно користуватися мобільним інтернетом: і відео в соняшниковому полі зняти та виставити в Instagram одразу, і попрацювати з шезлонга біля моря, і мамі привіт у шапці з верхівки гори передати.
Щоб це підтвердити, блогери влаштувати сторіз-естафету, надсилаючи одне одному листівки-привіти з різних куточків України.

CREATIVE WORKS > INFLUENCER MARKETING
AB InBev Efes Ukraine / Село і Люди «#Село і Літо»
ЗАВДАННЯ
1. Підвищити впізнаваність квасу «Село і Люди» в активний літній період
2. Залучити користувачів до брендової комунікації

РЕЗУЛЬТАТИ
< 700 000
Загальне органічне охоплення
РІШЕННЯ
Навіть якщо влітку 2020 ми змушені тусити на дачі в селі, ми вирішили насолодитися цим літом сповна ‒ чудовий відпочинок не знає компромісів. І точно не варто ховати лакшері-купальники на верхню полицю шафи чи відмовлятися від манірних фото в Instagram-профілях! У комунікації з блогерами були використані їхні класичні прийоми створення контенту з Парижа, Дубаю чи узбережжя Іспанії, от лиш блогерів ми перенесли в контекст села. Сучасні тренди зустрілися з рідним українським селом, а легкий гумор ситуацій додав смаку цьогорічному відпочинку.

CREATIVE WORKS > VIDEO
REVO ENERGY / «#LOOP»
Grand Prix
ЗАВДАННЯ
Після яскравого запуску й кількарічного затишшя REVO мав нагадати про себе.
РІШЕННЯ
Енергетик – це безкінечний рух, безкінечний драйв і трохи божевільних фантазій. Це ми і показали в ролику за допомогою лише одного прийому. Ми зациклили місто та змусили його грати в ритмі REVO Energy. І не просто місто, а сам Мангеттен. Якщо Мангеттену вистачило цієї енергії, її вистачить усім.

CREATIVE WORKS > VIDEO
NON STOP ENERGY / «SUPPAKUL!»
ЗАВДАННЯ
Ринок енергетиків росте й виділитися на ньому дедалі важче.
РІШЕННЯ
Усі енергетики спішать, біжать, переганяють, а якшо не підтримувати цю гонитву? Ми показали дуже спокійні ролики, які розказували про дуже тривалий ефект Non Stop. Це енергетик, з яким не треба поспішати, його вистачить на довгу-довгу ніч – полярну. Не вірите? Запитайте норвезьців.

CREATIVE WORKS > VIDEO
technodom / «КАЗАХСЬКИЙ СІТКОМ»
ЗАВДАННЯ
Казахський ритейлер електроніки Technodom хотів виділитися на тлі конкурентів.
РІШЕННЯ
Казахстан – країна, де стежать за новинками техніки та водночас оберігають сімейні традиції. І ми цим скористалися. Рекламна кампанія перетворилася на сітком про сучасну казахську сім'ю. Тоді кожен ролик ‒ це нова серія, жарти актуальні, а історії близькі споживачам.

CREATIVE WORKS > VIDEO
UNHCR IDP / «ДЗЕРКАЛО»
ЗАВДАННЯ
Від початку анексії Криму та військового конфлікту на сході України за 2014‒2015 рр. близько 1,5 млн українців змушені були покинути свої домівки. Дехто звинувачував переселенців, мовляв вони самі винні, щось зробили не так. Потрібно було запобігти стигматизації та допомогти знайти порозуміння місцевим спільнотам і внутрішньо переміщеним особам.
РІШЕННЯ
Ми вирішили піти через емпатію. Просто показали, як неочікувано війна може змінити життя, і ці зміни зовсім не залежать від тебе самого.

CREATIVE WORKS > PRINT/OOH
speak well / «ЯЗИК»
Short list
ЗАВДАННЯ
До початку навчального сезону актуалізувати потребу вивчення англійської мови.

РІШЕННЯ
Багато хто вчив англійську в школі та ніби щось знає.., поки справа не дійде до реальних ситуацій. Ми просто показали, куди може завести непевне знання розмовної англійської.

CREATIVE WORKS > PRINT/OOH
фора / «КАРТЦІ КРАЩЕ»
ЗАВДАННЯ
Мережа магазинів «Фора» оновила мобільний додаток, з часом він мав повністю замінити звичайні картки лояльності. Але покупці звикли до картки, накопичили на ній бонуси та гроші, а «хто зна, що та як у тому мобільному». Потрібно було зробити перехід у мобільний додаток якомога «безболіснішим» для споживачів.
РІШЕННЯ
Ми вирішили показати, що додаток – це та сама картка, просто зручніша. Тож розповіли все від імені вже звичної героїні – картки лояльності.

CREATIVE WORKS > PRINT/OOH
цум / «ЗАХОПЛИВІ МОМЕНТИ»
ЗАВДАННЯ
Після реконструкції відкривався Центральний універмаг України (ЦУМ). За понад 70 років він став не просто магазином у центрі Києва, а особливим місцем для киян і гостей. За роки реконструкції навколо ЦУМу виросло чимало брендових і мультибрендових магазинів. Час не просто відкритися знову, але й нарешті пояснити, чим ЦУМ відрізняється від інших магазинів.
РІШЕННЯ
ЦУМ став першим в Україні справжнім універмагом на кшталт «Харродс» або «Галері Лафайєт». У такі місця йдуть не просто щось купити, йдуть за враженнями.

Так з'явилась ідея платформи «Захопливі моменти». ЦУМ – це місце, де отримуєш неповторні емоції та враження від унікальних брендів, унікального місця, сервісу... Відкриття ЦУМу емоційно нагадувало відкриття подарунка. Ми чекали на нього та розгортали поступово – на бордах, вітринах і в самому ЦУМі.

CREATIVE WORKS > PRINT/OOH
Українська Аквакультурна спільнота / «ЖИТТЯ ДЛЯ ОСЕТРІВ ДУНАЮ»
ЗАВДАННЯ
Щороку в Україні споживають близько 10 тонн ікри осетрових, з яких лише 20% – легальний продукт акваферм. Решту отримали браконьєрським виловом, який і поставив існування осетрових під загрозу. Із 6 видів осетрових Дунаю 2 вже зникли, а 4 опинилися на межі зникнення. До цієї проблеми треба було привернути увагу.
РІШЕННЯ
Не вся ікра однакова. Ми закликали відмовитися від браконьєрської ікри. Це зменшить обсяги незаконного вилову та збереже осетрів і осетрові види риб. Шокуючі образи тут були виправдані та допомогли привернути увагу до повідомлення.

CREATIVE WORKS > PRINT/OOH
Pack & Go / «РОЗПАКОВАНІ ІСТОРІЇ»
ЗАВДАННЯ
Брати їжу з дому – це вигідно, смачно та здорово, але ризик залити папери, телефон і пахнути котлетками багато кого зупиняв. Мало хто знав про ланчбеги, тож потрібно було розповісти про них і стимулювати покупку.
РІШЕННЯ
У серії історій, що нібито відбуваються всередині ланчбегів Pack & Go, ми яскраво показали – усі побоювання марні. Ваш обід не проливається, зберігається свіжим і не випускає жодного аромату назовні.

CREATIVE WORKS > BRANDING & PACKAGING
AB InBev Efes Ukraine / «Хмелевус»
ЗАВДАННЯ
Споживач напробувався звичайного пива та почав шукати щось цікавіше. Ринок крафтового пива показував зростання вже більше року. AB InBev не міг ігнорувати цей тренд і вирішив випустити пиво з яскравим характером, як у крафтового напою, характером, але помірною ціною, як у масового.
РІШЕННЯ
Коли щось справді любиш, знаєшся на ньому, то це тобі може навіть снитися. Центральним образом нового бренду став любитель пива – козак Хмелевус. А сюжети його снів про інгредієнти улюбленого напою ми зобразили на етикетках.
KV
KV

CREATIVE WORKS > BRANDING & PACKAGING
PEREKHID OUTDOOR / РЕБРЕНДИНГ
ЗАВДАННЯ
Perekhid Outdoor – національний оператор зовнішньої реклами, один із лідерів ринку. Оскільки Perekhid оновив парк конструкцій і почав пропонувати цифрові площини, то виникла потреба й у новій динамічній айдентиці, що відображала би суть бренду, різноманіття пропозицій і відповідала сучасним трендам модульного дизайну.
РІШЕННЯ
Оновлене лого отримало логознак замість першої букви P, яка перетвориласяна рекламний борд, але не стандартний за пропорціяма, а цифровий. Загальний шрифтовий нарис виконано зі скругленням кутів та під невеликим нахилом, що зробило його динамічнішим.
Оновлений логознак можна трансформувати під будь-яку рекламну площину: сітілайт, 6х3, цифровий борд, також він є основою графічної концепції, на якій будується уся айдентика.

CREATIVE WORKS > BRANDING & PACKAGING
БАНК «ПІВДЕННИЙ» / айдентика
ЗАВДАННЯ
За 25 років на ринку банк «Південний» переріс регіональний рівень. Настав час заявити, що він успішно працює по всій країні, та заодно осучаснити обличчя, тобто айдентику.
РІШЕННЯ
Основою нового логотипа стала сучасна інтерпретація традиційного українського орнаменту – зірки, що уособлює джерело життєвих сил і добробуту. Зв'язок з рідним для банку узбережжям Чорного моря зберігся в колористиці. На основі лого було розроблено брендовий патерн, який зручно використовувати для брендування різних поверхонь.

CREATIVE WORKS > BRANDING & PACKAGING
AB InBev Efes Ukraine / Чернігівське Біла ніч «РІЗДВЯННА СЕРІЯ»
ЗАВДАННЯ
Наші люди звикли, що пиво – напій літній. Як змінити цю звичку?
РІШЕННЯ
Зустрічаюь за одежиною. Щоб довго не пояснювати, як і чому варто пити пиво «Біла ніч» узимку, ми його просто перевдягли в теплий різдвяний светр. І воно стало своїм за затишними зимовими столами українців.

STRATEGIC APPROACH
Що таке комунікаційна стратегія?
Це пошук відповіді на питання: "Чому?":

- Чому саме таке креативне рішення?
- Чому саме на цю аудиторію?
- Чому саме в таких каналах комунікацї?
- Чому фокус саме на цьому повідомленні?

Відповіді на ці питання ми шукаємо з моменту створення нашого агентства у 1994 році, і набутий досвід, експертиза команди та численні втілені проекти дають нам знання, методологію та інструментарій, щоб впевнено та обгрунтовано їх знаходити – на всіх етапах роботи: від першого погляду на задачу до її реалізації.
Авжеж, дійти до самої суті зачасту значно складніше, ніш просто зробити класний креатив "у бриф", але ми не і шукаємо можливості зробити, як легше. Ми ставимо за мету – робити, як краще.

INTEGRATED CAPABILITIES
MEDIA-SERVICES
  • Стратегічне й тактичне комунікаційне планування
  • Послуги медіабаїнгу
  • Розміщення в ЗМІ, надання звітності
  • Медіааудит з метою підвищення ефективності комунікацій
  • Аналіз і управління інвестиціями в комунікації
CREATIVE SERVICES
  • Стратегічне планування, розробка комунікаційних стратегій
  • Створення брендів
  • Розробка рекламних кампаній
  • Дизайн і копірайт
  • Дизайн упаковки
  • Розробка та реалізація digital-проєктів
  • SMM
  • Інфлюенс-маркетинг
  • Контент-проєкти
  • 3D
  • Web-розробка
  • Розробка мобільних додатків
CREATIVE SERVICES
  • Планування комунікацій
  • PR-консалтинг
  • Репутаційні аудит і менеджмент
  • Тренінги, зокрема й для антикризових комунікацій
  • Соціяльні проєкти, КСВ
  • Антикризовий менеджмент
  • Управління змінами
  • PR, GR
  • Проєкти із залученням лідерів думок і зірок
  • Міжнародні медіапроєкти
MARKETING SERVICES
  • BTL-активації
  • Мерчандайзинг
  • CRM і програми лояльності
  • POSM та комерційне обладнання
  • Мотиваційні програми
  • Аудиторські перевірки, таємні покупці
  • Корпоративні та ділові івенти
  • Підтримка спонсорства бренду на міських, культурних і спортивних заходах
  • Нестандартні заходи для споживачів у роздрібній торгівлі

TEAM
Юрій Дума
Managing Director
Націлює творчу енергію команди на вирішення бізнесових завдань клієнтів.
Влад Галяпа
Creative Director
Головний по фантастичних ідеях і де їх шукати.
Дарія Булатнікова
Head of Influencer Marketing
Знає майже всіх в інтернетах, і вас за потреби познайомить. Допоможе знайти найкращого блогера, інфлюєнсера чи селебріті, щоб організувати крутий проєкт для вашого бізнесу.
Ольга Бандура
Associate Creative Director
Керує процесами створення ідей і візуальних рішень.
Наталя Спортесна
Account Director
Відмінний сервіс це робити більше ніж від тебе очікують.
Роман Гаджимурадов
Web Production Director
Знає все про веб-технології, зручні інтерфейси і що таке по-справжньому крутий дизайн.

CLIENTS

AWARDS
31
Effie Awards Ukraine
37
Kyiv International Advertising Festival
2
Ad Black Sea Festival

1
Epica Awards
2
Art Directors Club of Europe
12
Art Directors Club of Ukraine
4
White Square. International Advertising and Marketing Festival
1
WOW Done Awards

CONTACTS